Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мандич О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мандич О. В. 
Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 149. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мандич О. В. 
Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств – виробників зерна [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(1). - С. 337-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_1_43
Розглянуто теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровано основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств - виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, залежно від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому як критерій результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства - розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.508 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мандич О. В. 
Організація маркетингової діяльності в зернопродуктовому підкомплексі України [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 161. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_161_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.673 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мандич О. В. 
Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 162. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_162_31
Розглянуто теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровано основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств - виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, залежно від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому як критерій результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства - розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.259 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Мандич О. В. 
Організація маркетингового підходу в зернопродуктовому підкомплексі України [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_25
Розглянуто різні підходи щодо організації маркетингової діяльності підприємств, а також запропоновано основні напрями маркетингового підходу для підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку зерна. Для підприємств - виробників зерна система організації маркетингової діяльності складатиметься з трьох підсистем. Першою підсистемою є функціональне забезпечення організації маркетингової діяльності, яка поєднує ланки для двох інших підсистем - маркетингових досліджень ринкового середовища та маркетингових дій підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.5 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мандич О. В. 
Підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств: інструментальний підхід [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Науменко І. В. 
Розвиток вітчизняного виробництва: матеріально-технічний аспект [Електронний ресурс] / І. В. Науменко, О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 171. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_171_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Романюк І. А 
Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги [Електронний ресурс] / І. А Романюк, О. В. Мандич, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 174. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_174_26
Досліджено деякі аспекти теоретичної суті маркетингу туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній діяльності. Обгрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлено основні чинники, що перешкоджають перегляду маркетингових стратегій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.554 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Науменко І. В. 
Складові механізму забезпечення економічного зростання сільського господарства [Електронний ресурс] / І. В. Науменко, А. О. Науменко, О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_14
Визначено, що як організаційно-економічний механізм слід розглядати комплексну систему, яка містить сукупність організаційних та економічних важелів, які впливають на економічні й організаційні параметри даної системи. Інтенсивний тип економічного зростання сільського господарства забезпечують: компоненти матеріально-технічної бази галузі та їх раціональне поєднання у виробничих процесах; науково-технологічний потенціал техніко-технологічного забезпечення; агротехнологічні та технічні інновації; належне фінансування. Функціонування організаційно-економічного механізму ефективності використання матеріально-технічної бази в контексті забезпечення інтенсивного типу економічного зростання сільського господарства значною мірою залежить від обраних напрямів державного регулювання інноваційної діяльності, формування й використання інтелектуального потенціалу, а також інтеграційних механізмів між виробниками інноваційних продуктів, організаційно-фінансового та технічного забезпечення галузі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.545 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Мандич О. В. 
Реклама у системі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Мандич, В. В. Антощенкова, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_19
Визначено й обгрунтовано особливості міжнародні реклами та етапи здійснення рекламної діяльності компаній на зовнішніх ринках. Зосереджено увагу на вивченні та дослідженні ролі реклами в системі міжнародного маркетингу, розглянуто функції реклами: основні й додаткові функції та подано класифікацію функцій залежно від сфери дії (маркетингова, політична, інформаційна, економічна, освітня та інші). Дослідження показало, що реклама є потужним інструментом в системі маркетингових комунікацій і її всеохоплюючий характер зумовив наявність великої кількості різновидів реклами, слід зазначити, що під час класифікації розглядаються два поняття: реклама як процес і реклама як кінцевий результат діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Мандич О. В. 
PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич, І. О. Романюк, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_21
Звернуто увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Наведено визначення суті, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою у процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.174 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Мандич О. В. 
Стратегії конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 1(1). - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_1(1)__25
Обгрунтовано концепцію генерування, імплементації та реалізації стратегій конкурентоспроможного розвитку для різних за розмірами аграрних підприємств, в основі якої лежить створення системи конкурентних переваг на засадах запровадження компонент, елементів та інструментів логістичної та маркетингової діяльності в стратегічний менеджмент з урахуванням принципів забезпечення ефективного розвитку сільськогосподарського виробництва. Ідентифіковано методологічний підхід до стратегічного управління конкурентоспроможним розвитком аграрних підприємств на основі формування стратегічних зон економічної активності через встановлення критерію масштабу виробництва, визначення типу конкурентної побудови цільового ринку та інтенсивності конкуренції між суб'єктами економічної діяльності, кон'юнктури на об'єктових ринках з виокремленням особливостей формування цільового споживацького попиту, згідно з якими виділено два напрями отримання конкурентних переваг, які можна використовувати як окремі елементи або цілісну систему, зокрема, зміни в логістичній діяльності аграрного підприємства через зниження витрат на виробництво та реалізацію продукції на основі вертикальної та горизонтальної інтеграції, формування довгострокових взаємовигідних зв'язків між суб'єктами сфер виробництва, обігу та споживання сільськогосподарської сировини, а також через запровадження інструментів маркетингової діяльності в менеджменту аграрного підприємства. Концептуально обгрунтована архітектура та архітектоніка механізму формування стратегій конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.105 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Мандич О. В. 
Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова [Електронний ресурс] / О. В. Мандич, І. В. Науменко // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 6. - С. 204-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Мандич О. В. 
Імплементація конкурентних стратегій розвитку аграрних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 185. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_185_33
Розглянуто та проаналізовано систему конкурентних стратегій аграрних підприємств, увагу приділено стратегії одержання конкурентних переваг як загальної конкурентної стратегії. Проаналізовано особливості формування і використання деяких певних стратегій для сучасних умов сільськогосподарських підприємств в Україні. Запропоновано комплексну стратегію для формування конкурентного потенціалу та конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств функціональними компонентами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.737 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Мандич О. В. 
Стратегії забезпечення конкурентного розвитку підприємств: від моделей теорії до умов практики [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 23(1). - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_23(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Мандич О. В. 
Основні етапи життєвого циклу конкурентного розвитку окремих об’єктових ринків [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 3. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Мандич О. В. 
Динаміка зміни протеолітичної активності дентальної біоплівки внаслідок ортодонтичного лікування брекет-системою [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник проблем біології і медицини. - 2018. - Вип. 1(1). - С. 370-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2018_1(1)__82
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.364 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Мандич О. В. 
Ефективність застосування лікувального комплексу у пацієнтів молодого віку зі скупченістю зубів на стан тканин пародонта у віддалені терміни спостереження [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2018. - Т. 3, № 5. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2018_3_5_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.371 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мандич О. В. 
Вплив лікувального комплексу на aсоціативний склад анаеробних мікроорганізмів ясенної борозни у пацієнтів молодого віку з хронічним катаральним гінгівітом на тлі скупченості зубів [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. 17, № 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2018_17_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 7.709 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Мандич О. В. 
Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 311-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_34
Розглянуто та проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб'єктами вітчизняного агробізнесу - товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого обгрунтовано необхідність оновлення існуючих маркетингових стратегій, сформовано теоретичне наповнення комплексу агропромислового маркетингу (в розрізі товарної, цінової, комунікаційної та збутової політик), та запропоновано практичні моделі використання маркетингового інструментарію у виробничо-комерційній діяльності агропромислових підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.914 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського